Павлодар қаласының

«Дарынды балаларға арналған №3 гимназиясы»

Мемлекеттік мекемесі

8-(7182)-62-10-32
Даму бағдарламасы

Павлодар қ. «Дарынды балаларға арналған №3 гимназиясы» Мемлекеттік мекемесінің 2013-2014 оқу жылына арналған даму бағдарламасы

 

Бағдарламаны шығарудағы негіздеме

  • Қазақстан РеспубликасыныңКонституциясы
  • Білім жөніндегі заң
  • Қазақстан Республикасындағы тілдер жөніндегі заң
  • Білім дамуының мемлекеттік бағдарламасы 2011-2020 ж.
  • Мемлекеттік Білімнің Жалпыміндетті Стандарты

Бағдарлама мақсаты

  • Функционалды-сауатты түлектің тұлға ретінде құзіретті құрылымы бағдарымен, гимназияның мектеп түріндегі құрылысын қамсыздандыру.

Бағдарламаның негізгі бағыттары

  • Гимназия  оқушыларға  аттестацияның тәуелсіз түрі дәлелденгендей мемлекеттік білім стандарттық талаптарына сай, сапалы білім береді.
  • Гимназия түлектері жоғары кәсіби білім беру жүйесінде бәсекелесуге қабілетті.
  • Қазіргі уақытқа сәйкес, гимназияда тәрбие жүйесі құрылған.
  • Гимназияда жоғары кәсіби шығармашылық педагогикалық ұжым жұмыс істейді.
  • Педагогтар өз тәжірибелерінде қазіргі заманға сай оқыту технологияларын қолданады.
  • Гимназия оқушылары облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстар, жарыстар, конференциялардың жеңімпаздары болып табылады.
  • Гимназия жұмысының нәтижелері Павлодар қ. кәсіби педагогикалық қауымдастығын өте қызықтырады.
  • Гимназия даму бағдарламасының бастапқы орындалу нәтижесі – бұл әрбір оқушының бәсекелестік қабілетін жоғарылату.

Жетістікке жету жолдары

  • Білім үдерісіндегі модель субъектілерін қайта жөндеу бойынша уақытша шығармашылық коллективтерді ұйымдастыру
  • Мұғалімдердің ғылыми - методикалық жиналыстарында функцияның оптимизациялануы.
  • Гимназистердің оқу жетістіктерін байқау-конкурстарында қарау

Күтудегі нәтижелер

  • Түлектің сауатты функционалды тұлғасына бағыттауда гимназия моделінің  сынама тұсаукесері.

Бағдарлама тізбесі

  • «Қазіргі заманға сай педагог»
  • «Дені сау мектеп – әрбір адамның саулығы»
  • «Қоғам - отбасы - мектеп»

Бағдарлама қатысушылары

  • Педагогикалық ұжым, оқушылар, оқушылардың ата-аналары.

Бағдарлама орындаушылары

  • Әкімшілік, педагогикалық қызметкерлер, гимназияны басқаратын мемлекеттік органдар.

Бағдарламаны басқару

  • Білім беру мекемесінің даму бағдарламасын гимназия әкімшілігі және мектеп Кеңесінің өкілдері заңнамаға сәйкес және өз мүмкіншіліктері шегінде қадағалауды жүргізеді.
  • Мониторинг негізінде гимназия әкімшілігі әрбір жыл сайын бағдарламаның орындалуы және  мектептің даму нәтижелері жөнінде жұрт алдында қорытындылайды. Ата-аналар қоғамының өкілі алдында іштей оқыту түрінде есеп беріледі және гимназияның ақпараттық қорында жарияланады.